niedziela, 19 lipca 2015

#4Plany?

Hej wracam po tygodniowej nieobecności :) Byłam na wakacjach w Niemczech i niestety nie miałam internetu :c
Jeszcze w lipcu planuje dodać haul kosmetyczny :D dodatkowo konkurs oczywiście z nagrodą , i jeszcze wiele innych postów ale to NIESPODZIANKA.


Może nie wiele z was wie że przez Mülheim przepływa ogromna rzeka Ruhr. W skrócie mówiąc było wspaniale ! Piękne parki, fontanny, budynki i nawet mniejsze wioski. :D Zdjęcia muszę obejrzeć i obrobić niektóre ale myśle że te dwa chociaż w małym stopniu pokażą Wam bogactwo tego kraju :)



To tyle na teraz :) Chciałam chociaż trochę usprawiedliwić swoją nieobecność już nie długo wyjeżdżam do Bydgoszczy ale myślę że tam internet złapie bez problemu :) Więcej na temat wyjazdów dodam niedługo.
                                                                                       Hana :)
Zapraszam do obserwacji oraz komentowania wpisów każdy znak że tu jesteście motywuje mnie do dalszego działania :D


5 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia!!! Pokazały to bogactwo :3
    Zapraszamy do nas ;) Liczymy na komentarze i obserwacje ;)
    nasz--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! Czekam na haul ;)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do WALK TRENDY w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze stylizacje, które mogę urozmaicać dzięki WALK TRENDY. Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Jeśli poklikasz koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)
    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia <3 *.*
    http://zaczytanyksiazkoholik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjecia! ;)
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń