wtorek, 21 lipca 2015

#5 Haul Pierwszy cz.1

Hej :) Dzisiaj przychodze do Was z Haulem kosmetycznym z Avon'u. Mam w sumie 16 rzeczy jednak dziś pokaże tylko 8 :)
Zaczynajmy :
1. Coś czego byłam strasznie ciekawa czyli mydło perfumowane Little Black Dress :)
Za 75g zapłaciłam 7.99zł
2. To również mydło perfumowane tylko Incandessence . Za 75g zapłaciłam również 7.99zł .
3. Żel pod prysznic Sensses Lagoon Za 500 ml zapłaciłam ok. 8.99 zł
4.Sól do kąpieli :) Zapach lawenda i Rumianek :) Za 195g zapłaciłam 13.99zł

5.Maseczka do twarzy Karotka i Słonecznik :) Za 75ml zapłaciłam 5.99zł
6.Płyn do kąpieli o zapachu arbuza. Za 500 ml zapłaciłam 10.99 zł
7.Perfumowany spray letni za 75ml zapłaciłam około 14 zł :)
8.Ostatnia rzecz to nawilżający balsam do ust,, Kolorowy Koktajl,, za który zapłaciłam około 5 zł
Na dziś to tyle dalsza część prawdopodobnie w czwartek ponieważ planuje jutro inny post :)
Moim ulubieńcem pierwszej części jest maseczka Karotka i Słonecznik a Waszym? ;D
Za tydzień pojawi się recenzja tych produktów :D
                                                                                                  Hana
Proszę o komentarze oraz obserwacje dopiero uczę się pisać posty tego typu :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz